En sista sommardag

Åååååh, hade så gärna velat ha en sista sommardag och få njuta av bara liiite värme en gång till! Så avis!
:C

Jag bryter ihop på det här vädret!!
Är inte redo för höst.
Brukar riktigt kunna längta till hösten vid den här tiden.. man är less på att svettas jämt, saknar snygga kläder, planerar höstmode, nystarter osv. Men nu har det ju ffs varit skitväder hela augusti, så jag har bara suttit och väntat på att sommaren ska komma tillbaka i en månad. Och så gör den inte ens det!!!
Känner mig så lurad. På sommaren.
Ända sättet att orka genom hela långa mörka vinter är ju typ att man hinner bli less på årstiderna innan nästa kommer. Nu längtar jag till nästa sommar redan NU!
Jag kommer ju deppa ihop i vinter! :'(


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Tack! :)



Min pappas morfar hette Hjalmar Gideon, så det är därifrån vi har fått det!

Lustigt att ni funderade på det med, har knappt hört någon som vetat om att namnet finns. :P

2011-08-28 @ 17:32:31
Postat av: Josefin

Jag med. Jag känner igen mig. Lite lurad känner man sig när det blev höst redan i början av augusti.

2011-08-28 @ 21:57:31
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0