Fighter

Hbllööhh... trött!
Jag och Alexander testade att köra Randy-Couture's-the-Expendables-workouten ikväll.
Det var tungt! Oo
Men nice, jag tycker att man ska vara reducerad till en darrande svettklump när man har tränat färdigt, annars är det ju inget kul! Haha :P
Blev väldigt inspirerad av den där sortens "figher-träning" när man tränar hela kroppen och inte bara vissa delar i taget. Eftersom för att orka gå en hel match måste man vara sjukt stark i alla muskler, och ha bra kondis, och vara snabb som fan!
Och det är ju det man vill vara! Inte stor, inte biffig och stel, inte klen, inte skinny-fat eller mager.. bara sjukt fit, helt enkelt!
Eller i alla fall jag. Vet att många tjejer faktiskt vill vara "skinny-fat" (smala helt utan muskler, typ), och det ville jag också förut. Men nu är jag så himla taggad på att bli fit! Och inte bara för att jag vill se bra ut, utan för att man mår ju hundra gånger bättre när man tränar och äter, än när man bantar. Oavsett diet!

Men... jag känner mig själv tillräcklig väl för att veta att jag aldrig kommer bli "fighter-fit", helt enkelt för att jag vill så mycket annat också!! Får nya infall hela tiden om saker jag vill göra.. men jag ser det inte som att jag är en "quitter", utan bara att jag vill så mycket att jag aldrig kommer ha tid och fokus att bli 100% bra på en enda grej. Men whatever, det är väl bra att testa allt?
Tänker i alla fall utnyttja den här taggen till att bli så fit som möjligt innan nåt annat tar över, heh.

Nu blir det skumbad innan vi går och sover!
Myyyys!



Själva workouten börjar vid 1:45

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntan på Bebis

Du har så rätt så!

Vintern är med mysig, MEN det är så jobbigt med alla kläder som måste på och av stup i kvarten ;)

2011-08-02 @ 08:59:12
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/
Postat av: sanna

malin malin malin! nu följer jag din blogg med!!! :D

2011-08-02 @ 12:48:06
URL: http://sannaeinemo.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0