Förresten

Förresten 1:

Såhär fiiin blev vår altan när vi tillslut tog oss i kragen!
(ignorera den omålade plankan, lösa slangen, osv)


Förresten 2:


Hardy har premiäråkt båt!

 

Man blev ju blöt!! :o

 

Vi var nämligen och hälsade på faster Kersti, Jan och kusinerna
som har köpt en mysig liten stuga på en mysig liten ö!

 

Förresten 3:
Jag har ju glömt berätta hur det gick på invägningen!
Minus 5,9kg på en vecka!!!!
Herre min... Man kan ju i alla fall konstatera att jag gick och bar på en himla massa vätska nyss! Oo
Hoppas inte allt har "fallit av" nu så att jag står still nästa vecka.. Men det borde gå bra, är ute och promenerar varje dag! Dock går det typ inte att träna så det har jag lagt ner. Får bara blodtrycksfall och orkar knappt nånting av det jag brukar.
Det får mig bara att längta ännu mer tills om 2 veckor då jag ska börja äta normalt igen, för att få kunna träna ordentligt! Har ju äntligen kommit in i det och börjat tycka att det är kul, och så orkar man inte!! :P
Men som sagt, no pain no gain!
:P

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja. Det är konstigt att det inte står någonstans. Jag har hört det i flera år att den ska läggas ner, men jag känner flera som jobbar inom förskolevärlden. Men hon som är placeringsassistent sa att det ska vara öppet minst till nästa höst pga att det fortfarande är så mycket barn på Mariehem. Det är gamla lokaler och mer värt att bygga nytt (som dom gjort på Mariehemsskolan) än att renovera. Vore i alla fall kul om dom börjar på samma avdelning efter jul. Finns inga garantier att Henry kommer in på Älgen nästa höst heller så man vet ju aldrig hur länge han går kvar.

2011-08-31 @ 08:16:37
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Emma

Köpte ni en flytväst? Eller hade dom? För vi köpte ju till Wille när vi skulle till ulvön! :) så ni hade kunnat låna av oss tänkte jag :) William älskade att åka båt! Han somnade nästan! Hehe :)

2011-08-31 @ 10:25:45
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0