Haaave you met Ted?

Mina nya kompis!

 

Vi ba posar!

 

Jag och mamma körde förbi en butik som skulle lägga ner förra helgen och norpade den här damen!

Vet inte vad jag ska ha henne till, men vem vill inte ha en livs levande skyltdocka hemma liksom? Eller. Ja, ni fattar. :P
Hardy tycker att hon är rätt obehaglig, och trots att vi har varit och knackat på henne flera gånger och visat att hon är bara plast vägrar han gå nära henne. Sötisen.

 

(Citatet är från How I Met Your Mother, för er som inte ser på det. Hon heter alltså inte Ted.) (Fast varför inte? I och för sig, haha)


Kommentarer
Postat av: emma

såå jävla snygg!!!!!! jag vill också ha en Ted ;) fan du får passa så inte Alexander gör något dumt med Ted :D

2011-08-17 @ 12:53:15
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Du får bli sömmerska och börja sy kläder och nåla ihop dom på Ted.

2011-08-17 @ 21:05:19
Postat av: sandra

haha jag skulle också bli lite rädd av den där, precis som hardy :P



heja oss malin, vi får styra promenaddejter minst en gång i veckan (sorry jag bangade sist)!!!

2011-08-17 @ 23:43:44
URL: http://slutarlaggaav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0