Kattvaktshelg i stugan - lördag & söndag

Gladskit!

 

Vi hälsade på Simon, Linda och Alfred och deras härliga gård
för att lämna tillbaka lite kvarglömt

 

Slappaste killen!

 

Kattn

 

 

Sen glömde jag datorn i stugan.

Epic fail, som man säger!

 

Men nu har den hittat hem igen (tack vare min bästaste pappa!), och jag fick i och för sig en ganska skön kväll. Och tid att ägna mig åt lite kreativitet, men eftersom det handlar om en överraskning till Emma törs jag inte lägga upp nån bild än! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vad synd att inte vi kunde vara med er i stugan! :( vi måste verkligen hänga mer nu! Vi saknar er! :) och iiih vad spännande med en överraskning! :)

2011-08-01 @ 23:50:34
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0