Stockholm 18-21 aug

I torsdags tog vi alltså flyget ner och hälsade på mormor i Stockholm!

 

På fredagen var vi på GRÖNAN!!


Till allas förtret började det dock regna på eftermiddagen.
Mormor tyckte att Hardy såg ut som en liten fågel i en holk
när regnskyddet var på!


Popcorn!
På Djurgårdsfärjan


På lördagen hälsade vi på mitt gudbarn Alice,
och hennes fina familj!


Islgass!

 

Brainfreeze?!



 

Och idag åkte vi hem

Såhär säger Hardy "MMMMM!"
Haha!

 

 

Jättemysig helg! Tack mamma och pappa!

Fick även höra hur perfekt Hardy skulle vara som barnmodell! ^^ (Mammastoltheten sväller över alla gränser! ^^)

Tyvärr finns det ju inga agenturer (vad jag vet?) i Umeå, och de där nere i Stockholm kräver att man ska kunna inställa sig med en dags varsel.
Hmm.. maybe not.

 

Dessutom! När vi åkte lilla berg-och-dalbanan på Grönan satt vi bakom Thomas "The Pregnant Man" Beatie och hans två barn, och så frågade de om äldsta dottern kunde sitta bredvid mig eftersom hon var under 4 år och inte fick åka själv! (mamman(eller vad hon blir?) stod med tredje barnet vid sidan om)
Mwaha. Värsta kändis-spottingen! ;P
Förutom det kändisspottade jag bara en annan kändis, Cecilia Frode. Tror hon bor där i närheten av mamma till och med.

Oh well.
Nu är det väl bäst att sova.
Hardy verkar ha börjat med en ny grej: att vakna mellan 07:00 och 07:30 varje dag. Slut på latmasksdagarna för oss alltså! Oo
Men det är bara bra!
På tal om det så sover Hardy sin första natt i sitt eget rum inatt! Han har ända sen vi testade att flytta ut honom från vårt sovrum sovit i min klädkammare, haha. Men det är tystast och mörkast och svalast, och dessutom det enda andra rummet, förutom vårt, på nedervåningen som man kan stänga dörren till. Så det blev som där. Men det har inte varit så himla smidigt, så om det här funkar nu känns det jättebra!
Och jag får min klädkammare för mig själv igen!! :D Haha!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: emma

åh vad kul hardy såg ut att ha på grönan :D och vilken snygg outfit!



hoppas det går bra i hans nya rum så ni får nedervåningen för er själva :)

2011-08-21 @ 23:23:14
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Josefin

Oj, lycka till med nya nattningen! Jag hoppas det gick bra inatt att sova i nya rummet.



Vilket bra regnskydd ni verkar ha som går att se genom. Vårt är som alla andras kolsvart och Henry sticker ut huvudet så långt genom hålet att han blir blöt ändå om han inte har regnkläder. ;)

2011-08-22 @ 19:46:58
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

waou vilket fotoregn! :)

Fina bilder.



Ja overallen verkar helt otroligt mysig!

2011-08-22 @ 21:07:37
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0