Tråkblogg

Ja, jag känner det!
Men vi har varit så duktiga och byggt och målat och tränat så jag har som inte haft tid! :(

Okej, det där lät sjukt.. drygt! :P
Vi har nog slöat en hel del också! Men jag har inte haft nån inspiration till nåt att blogga om och då känns det så onödigt.
Nu ska vi dessutom fara ut till stugan så det händer nog inte nåt mer förrän imorrn kanske. Men imorrnkväll ska jag ut med några gamla bild-och-formare! Fyllebilder, jaa!

Och vet ni vaaad!
Jag har bokat tatueringstid idag! ^^
Happi!

Kommentarer
Postat av: Erika - En Svår Graviditet

Nu har jag uppdaterat om Läkar besöket!



KRAM

2011-08-13 @ 12:09:02
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0