Året

2011

 

Januari
Hängde en del på Busplaneten med familjelivsgruppen
Hardy (och Wille) var en niomånaders lillskit som inte ens kunde stå! ^^

_______________________________________________________________________

 

Februari
Jag hade mörkt hår och just lärt mig locka det med plattång ^^
Hardy övade på sina gå-skills!

_______________________________________________________________________

 

 

Mars

Hardy invigde pulkan!

Ante fyllde 30år, say no more..

_______________________________________________________________________

 

April

Det blev vår, Världens Bästa Hardy fyllde 1 år,

och var uppe seeent och såg valborgsraketer i stugan!

_______________________________________________________________________

 

Maj
Inflyttningsfest i Emma&Ante's nya lägenhet, lekparkshäng i värmen
och jag färgade äntligen håret ljust igen!
(Okej, Emma färgade, jag satt bara och var nöjd!)

_______________________________________________________________________

 

Juni
Sommaren invigdes traditionsenligt med grillning i hattar i stugan,
värmen slog till och vi investerade i en pool till Hardy (alla vuxna var sjukt avis)
och så var vi ju i Spanien, och där lärde sig Hardy äntligen gå!

_______________________________________________________________________

 


Juli + Augusti

Kan bara samanfattas med att vi fick en underbar sommar!!!

_______________________________________________________________________

 

September
Hardy fick en ny liten kusin, Elsa!
Och så blev det höst och dags för potatisplockning!

_______________________________________________________________________

 

Oktober
Tårtdags - slutade praktiken på kardiologen, och Hardy fyllde 1½! ^^
Halloween var azm och allas kostymer var azm!

_______________________________________________________________________

 

November
Alexander sade adjö till håret! Men blev ännu snyggare utan ^^
Jag sydde tomtedräkter och pojkarna luciafotades!
Och så var det dags för en liten hemmastudio igen :)

_______________________________________________________________________

 

 

 

December
Julen inleddes i det största skitvädret jag varit med om,
men tillslut kom ändå snön!
(även om den hann vela rätt mycket mer innan det blev julafton)

Lilla Elsa döptes och jag fick äran att baka tårtor,
tillslut kom julafton och vi blev överrösta av julklappar (tack alla!)
och igår firades det nya året in ute i Gumboda hamn!

_______________________________________________________________________

 

Allt som allt har det här varit ett av de bästa åren i mitt liv! Inte för att det har hänt nåt speciellt sådär (typ som 20:e april ifjol ;)) men det har bara varit himla BRA! Inte missnöjd med nånting egentligen. Vilket gör det lite svårt att blicka framåt och tänka vad man ska ha för "löften" och vad man vill uppnå eller förändra inför nästa år.
Men jag har ju förtsås old faithful "träna mer och äta mindre skit", som jag ska ge mig på återigen! ;)

Hursomhelst, jag önskar mig ett lika fint år 2012,
och hoppas att alla jag känner ska få ett underbart år de också!

GOTT NYTT ÅR!


Kommentarer
Postat av: Spanienfrugan

Verkar ha varit ett bra år för er del med :)

2012-01-02 @ 18:46:39
URL: http://spanienfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0