Juligt

 



Nä nu gick det inte att hålla sig längre!

Nu är det christmas-ized till 100% här och jag myyyyser! ^^
Dock nästan slut på lussebullar!! Men man kan väl inte baka fler såhär sent? Eller typ efter julafton? Så fel. Oo Men å andra sidan är det nog lika bra, för mycket snask som det är!

Köpta lussebullar måste ju förresten vara den största scamen ever!
De smakar ju bara MJÖL! Ffs!
Om nån har köpt en lussebulle nånstans som faktiskt smakar saffran, säg gärna till!

Bara julgodiset kvar att baka. Suger på den karamellen ett tag till. (haha) Typ till... på torsdag! Då har jag typ jullov!
Faktiskt inte världens största arbete/tenta över jul i år! Bara ett mindre arbete! Amazing! :P

På tal om ingenting. Jag impulslöpte ett Nintendo Wii idag! :D
Tappade dock orken att koppla in det ikväll.
Men varför måste alla nya grejer vara så avancerade? Oo
Saknar the good old days när man bara kopplade in en sladd i tv, en i väggen och en dosa i konsolen!!
Nu ska det kalibreras hit och dit, och det ska loadas och installeras och memorycardas och allt vad det är.
Äsch.
Får förhoppningsvis fortsätta på "jullovet". (tänk övertydliga citationstecken i luften :P)
Imorrn blir det ett himla rännande, hårfärgning, julklappar, adventsfika, födelsedagsfika och så måste jag klämma in lite plugg inför sistveckan.

Men vadfan, dan före dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan imorrn!
Vem orkar vara less då liksom? ^^

(men ge oss bara lite snö snääääääääääääääääääälla!)

Hardy fick en isbjörn av mormor! ^^


Kommentarer
Postat av: emma

åh så mysigt ni har det nu :) vill komma och mysa med er! dumma magsjuka :(



Vi har ingenting över jul :D så jag har fakatist "jullov" ;) hehe.

2011-12-18 @ 10:16:13
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0