Konfliktsöka

En sak jag stör mig på är att ofta på bloggar (mest kändisar jag tänker på eftersom det är där det är mest action ;P) skriver nån ett inlägg om kanske nånting kontroversiellt, eller kanske inte ens kontroversiellt nånstans, och dagen efter kommer det upp ett inlägg typ "Oj vilken diskussion det blev/oj vad många tog illa upp bara för att jag skrev sådär. Måste kanske förtydliga....." osv och så går man in på kommentarsfältet på nämnda inlägg för att man tycker det är löjligt roande med aggressiva människors urspårade anonyma kommentarer (:P) och så hittar man typ två.
Kanske tre.
Av trettio-fyrtio kommentarer!!
Resten är alltså positiva till vad bloggaren skrev om, undrar vad det är för fel på dem som kommenterar anonymt, eller handlar om nåt helt annat.
Då blir man ju bara sjukt less på bloggaren istället. Hönan och fjädern, någon? :P

Ja ja, jag kanske bara är grinig ><

Kanske på grund av SKITBÖGJÄVLA vädret!!!!!!!!!! ><


Men titta här! :D :D

Happiiiiiiiiiiiiiiii ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0