Nog

Nä, nu får det vara nog med surande!
Idag har varit en himla bra dag, gjorde bort lite grejer på skolan och slutade tidigt dessutom!
Sen blev det besök hos Sara med Paulina och två småmonster ^^

 

 

 

Och nu ligger jag bara och läser Harry Potter och försöker njuta av att inte ha några akuta måsten just idag!

Haha, lättare sagt än gjort! :P Man är ändå så himla van att det alltid är nånting man borde eller måste göra så det känns bara som att jag har glömt nåt!

 

Det enda som inte är helt hundra är att jag började känna mig småsjuk när vi kom hem från Sara.. hoppashoppashoppas att det inte blir nåt skiit nu! Orkar inte vara sjuk! ><


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad stor han blivit Alfons :)



Skönt med långhelg för dig :)

2011-12-15 @ 18:03:43
URL: http://emmaishemma.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad stor han blivit Alfons :)



Skönt med långhelg för dig :)

2011-12-15 @ 18:05:18
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0