Som ett åskmoln

Fy faaaaaaaaaan vad sur jag är!

Hur HUR kan man vakna till -15° och gå och lägga sig till +3° och regn på samma dag???!!!!

Och enligt vädret ska det vara plusgrader i flera dagar!
F%¤"#TTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Usch.

Och det som kändes som en sån bra vecka imorse. Trots supermegatråkig statistikkurs!
Det kanske är jättelöjligt att låta vädret styra ens humör så mycket.. fast det är ju inte nåt jag bestämmer över riktigt heller. Kan inte rå för att det här vädret i fucking december gör mig så sjukt hatochångestfylld att jag seriöst överväger att inte stiga upp om det regnar imorrnbitti också.


Kommentarer
Postat av: emma

Håller helt med dig faktist!! Ska det vara snö så ska det fan vara minusgrader!! Nu blir det slask och is istället.. bor vi i norrland eller? Jag minns aldrig att jag flyttade till Göteborg...

2011-12-13 @ 12:17:34
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0