Oinspirerad

Nä, alltså, idag hade jag verkligen inget att komma med!

Det har varit en slö dag, vi gjorde ett ryck, eller snarare försökte göra ett ryck och städa och sätta upp lite IKEA-grejer, men vi var båda så slöa och oinspirerade så det vart inte mycket gjort. Istället for Alexander och fiskade med Ante och en kille till, medan jag och Hardy hängde med mammorna och bäbisarna.

Nu vill jag se sista avsnittet av Game of Thrones, men jag måste vänta på att Alexander kommer hem! ><
Men alltså, böckerna, A Song Of Ice And Fire.. så jäävla sega!! Hah.
Ja, den är sjukt episk och awesome och allt som alla säger, men det är inte mycket action! Serien är typ bättre vill jag nästan säga. På ett sätt naturligtvis, att det händer mer och man hinner inte bli less, men på ett annat sätt är förstås böckerna oändligt mycket bättre eftersom man får veta så mycket mer, det hinns med mer och man får lära känna karaktärerna bättre.
Kanske kommer det igång snart igen, jag är bara inne på halva andra boken so far, men jag funderar ibland starkt på att sluta läsa i ren protest! Mot att ingenting egentligen händer, och mot att alla man hejar på dör ju eller blir backstabbade!!
Värdelöst. ><
Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0