Plötsligt händer det!

Nu har jag äntligen fått tummen ur och fixat mig en blogg på blogg.se! Sjukt less på allt strul med blogger.com/blogspot.com.. fast det verkar ju ha varit en hel del med blogg.se på senaste tiden också(?)
Men vafan. Får hålla tummarna!

Nu ska jag bara lära mig hur allt fungerar, har suttit i säkert 2 timmar och bara googlat på html! Why oh why har inte blogg.se nåt smart redigeringsprogram för alla oss n00bs?
Eller är alla Kissies och Kenzas och SaraLovisor värsta hackers i hemlighet? Oo

Hursomhelst.
Nytt. Fräääscht!
Ska försöka blogga bättre nu, för min nya fina blogg skull!
Har ringt på en begagnad sån-där-bra-kamera, så förhoppningsvis blir ni (tappra få?) överrösta av en massa sjukt snygga bilder framöver också!
^^

Peas out!

Kommentarer
Postat av: Emma

Är jag efter nu eller varför måste du använda HTML? Jag gör inte det! Fast då är ju inte mina inlägg så fina heller :P

2011-07-13 @ 23:39:15
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0