Presenter!

Idag har jag flängt runt över hela stan och fixat en hel hög presenter... för det är visst nån som fyller år imorrn! :D
(Alexander då, inte jag. Jag firade min födelsedag på diverse flygplan och flygplatser tillsammans med en febrig bäbis i år.. inte jättekul!)

Är så glad för att Umeå har börjat växa och att de flesta affärer finns här nuförtiden!
Även om det är supersmidigt att beställa hem grejer och är det ändå skönt ibland att bara kunna köpa det man vill ha på plats, och kunna titta och klämma och känna lite innan man bestämmer sig.
Men det saknas fortfarande en hel del. IKEA till exempel. Fast nu pratas det ju om en eventuell etablering och Umeå darrar i knäväcken, som nån fyndig krönikör skrev i veckan.
Men det vore verkligen guld att få hit IKEA!

Högen

 

Nu måste jag börja fixa mig, ikväll blir det brudfest hos Puma!

Laterrr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0