Rifles and rebels


Igår (söndag) for vi vidare till mamma och pappas stuga i Bliska och tackade av deras semester. Stackarna. :( Men det har ju i alla fall varit en fin semester och de har knappt haft någon regndag alls! Detsamma verkar dock inte kunna sägas för alla som får semester nu. Men jag är inte förvånad! Som de flesta vet finns det nåt som heter Murphy's Law - "lagen om alltings jävlighet", och den upplever jag just nu alltså en fallout från! Jag sitter här och bara kan bara se på när det fina sommarvädret regnar bort, och inser att det är ju helt klart på grund av att majoriteten av svenskarna får semester nu i dagarna!!
Så sjukt! Jag har aldrig upplevt Murphy's "från sidan om" såhär förut! Oo

På vägen till stugan gav min kamera upp så alla bilderna är tagna med mobilkameran. Vet inte riktigt vad det var den fick för sig, men när man försöker slå igång den står det bara "Byt batteri" på skärmen. Men det har det aldrig gjort förut när batteriet har varit tomt, det brukar bara vara svart och visa en sån där överstruket-batteri-symbol. Plus att det går att gå in och titta på bilderna man har tagit, så jag tror inte att batteriet är slut utan det måste vara nåt fel. Men jag har stoppat in det i laddaren nu för säkerhets skull, så det är bara att hålla tummarna!

Alexander fick ännu mer presenter när vi kom till stugan, ett grill-set som bland annat innehöll de här spännande barbecuesåserna! :D

 

Av mig hade han fått ett luftgevär som vi tog med och roade oss med senare på kvällen.

Mycket moget! ;)

 

 

 

Som sagt. :P

Men man måste ju få leka lite ibland! ;)


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hahahah åååh vilka bilder!



Nemen åh! Vilken komplimang! Jag önskar att jag hade uppfunnit den idéen först:)

2011-07-18 @ 21:27:18
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: Emma

Haha ni är så roliga! :)

2011-07-18 @ 22:18:44
URL: http://emmaishemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0