Stockholmarn

Idag har en av mina äldsta vänner varit på besök! Vi träffades på dagis när vi var 5 år och har hängt (mer och mindre) ända sen dess! Nuförtiden blir det i och för sig inte så ofta eftersom hon har varit så osmidig och flyttat till Stockholm. Oo
Men i veckan är hon i alla fall här och vi har hunnit både hänga och fika och prata en massa och hänga och leka med Hardy och prata en massa.
Och Hardy har idag bjudit på hela sitt humörspektra, från gladaste lilla solstrålen till tjurigaste lilla skitungen! haha! :P






På eftermiddan tog vi en prommis till Systembolaget (säger ni "systemet" eller "bolaget"? Alla säger olika, har jag märkt!) och jag hittade nånting spännande. Jag är en sucker för nya smaker (och fina flaskor!!) så det blev att prova. Men den var inte så imponerande. Å andra sidan är jag inget fan av Rekordelig heller, de har en sån syrlig bismak av jobbiga minnen från tonåren.. haha :P

Smakar ganska exakt som vanlig Rekordelig Äpple, fast lite lite sötare.


Men då vet man det.

Ikväll blir det bio! Sista Harry Potter-filmen!
SÅ TAGGAD! ^^

För övrigt gillar jag inte att man bara kan välja en kategori per inlägg här.
Onöjd.
:(

Kommentarer
Postat av: Erika - I Väntans Tider

Vad kul att få sådant besök du :)



Vi bor i Värmland. Ja, ska ni planera en liten snart eller ;)?

2011-07-14 @ 20:34:09
URL: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0