Trrräningsrrrummet

Ja, det har blivit nåt fel på min jävla R-knapp så jag måste trycka jättehårt för att få dit nåt r, och så slutar det alltid med att det blir en massa rrrr istället!
Irrriterande!! ><

I alla fall så är vårt träningsrum här hemma riktigt fint nu! Har satt upp boxningssäcken och tapetsstången, en ny hylla att ha högtalarna på, satt upp högtalarna på hyllan, skruvat ihop IKEA-byrån och fyllt den med träningsgrejer, och beställt en digital klocka med sekunder att ha på väggen.
Nu låter vi som värsta träningsfreaksen, haha. Det är vi inte, kan jag säga. Inte just nu i alla fall. Latheten härskar i detta tempel.
Och eftersom jag är som jag är anser jag tydligen att om man inte tränar får man trycka godis varje dag!
Suck.
Måste komma igång med träningen.

Men nu har vi ju så fint, så det borde ju inte vara så svårt?
Kanske måste köpa mig några fina, dyra träningskläder också. För säkerhets skull. Bara för att skjuta upp det lite till.
:P

Hardy testar hållbarheten i trapetsen


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Hum... kan det vara det? Ja kanske. jag har ingen kartong till dom:)

2011-07-31 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0