Åhsåskönt!

Duggan gjord, klarade mig!
4 extrapoäng till stora tentan, men annars förstår jag fortfarande inte riktigt poängen med den. Kanske för att tvinga oss att börja plugga i god tid?
Inte helt fel iof.

Nu ska jag njuuuuuuuuta av en hel helg utan bordeplugga-ångesten! ^^


Började ikväll med att tillsammans med Emma, Ante och William fara och titta på 4000 handmålade ljuslyktor av barn på Umeå's förskolor i Vänortsparken! Mäktigt.
Sen middag på O'learys! Riktigt gott, och vi unnade oss oxfilé alla fyra! Dock stressigt med två rastlösa småbarn och tv-apparater på högsta volym :/ Men det är ju en sportbar..

Nu ligger Hardy och pratar för sig själv i sängen (men somnar förhoppningsvis strax) och jag tänker lägga mig och läsa Harry Potter ^^ Helt utan ångest!!
Haha, roligt att jag firar att slippa läsa skolböcker med att läsa andra böcker. Men det är ju faktiskt en helt annan sak!
Har aldrig läst HP böckerna heller, ansåg att man var tvungen att välja när jag var liten - och jag var Team LotR! Men nu har jag sett filmerna och blivit helt såld, och naturligtvis måste man ju läsa böckerna då också! Annars gills det ju inte! *host*folksomdissartwilightutanatthalästböckerna*host*
Dock tar det ju lite längre tid!

Men som sagt.

Och!
Breaking Dawn imorgon!!!! :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Rebecca

fin bild :)

2011-11-19 @ 08:52:55
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Saralovisa

Ååh jag är så avundsjuk! Har lagt alla pengar på tradera så jaf har inga slantar kvar till att se den!



Mer än gärna!! Vi får hitta en dag när alla kan, ska informera pau om planerna:) hälsa Hardy en stor puss från oss

2011-11-19 @ 22:55:24
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0