Aj!

Kan eventuellt ha dödat mitt ass nyss Oo

Tränade alltså. JÄTTEhårt! :O
Stackars rumpa!
Hehe

Jag känner ett behov av att förnya min header. Den känns helt plötsligt extremt somrig. Oo
Men åh, orka fota sig själv.
Oo
Haha, ett tag kändes det väldigt NORMALT att fota sig själv varenda dag och lägga upp, speciellt eftersom alla gjorde det (bilddagboken, någon?). Men när man liksom har slutat känns det jättetöntigt att ställa sig och emoposa, och sen lägga upp dem också, typ som nån slags "hej kolla på mig vad snygg jag är!"
Fast det är ju iof det emobilder är :P

Oh well, nu måste jag duscha. Sen plugga. Ännu mer. Suck.
Varför tar pluggande all the fun out of att plugga? Oo
Haha, alltså, varför måste det alltid vara sån press när man pluggar, tidspress, prestationspress osv, så att även om man läser nåt man verkligen är intresserad av och vill läsa så blir det ändå ångest och jobbigt och nånting man vill fly ifrån? Oo
Stupidness.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0