Bara för att visa upp Hardys nya snygga overall!

Uppförsbacke!!

 

Nu får du gerej mammaaa!

 

Tack mormor! säger vi! :D

Åååh det är så mysigt med adventsljusstakar! Jag tänker typ på det en gång i kvarten och blir lika glad varje gång, haha!
Men snälla, kan vi inte få lite snö? :'(
Bara lite minusgrader i alla fall så det kan få vara frostigt och vackert, istället för brunt och mörkt och fult??

Och så saknas det lussebullslukt!
Bakade inget till första advent (det blev köpebullar, harregud!) för det kändes som att det var så mycket annat, men i helgen då jävlar!
Och jag vill bygga ett pepparkakshus! Och pynta fina hemmagjorda julkort! Och gå på julmarknader! Och baka julgodisar! Och göra julgranspynt med Hardy! (men han är nog fortfarande för liten, attans! Jag vill att han ska bli större så jag får PYSSLA! :D) Och gå på nåt luciatåg! Vart finns det? Med barn helst!
(Emma? Ska Williams förskola ha nåt? Får man crasha? ;))

Jag vill så mycket med julen, men man hinner aldrig mer än det nödvändigaste. Det är så sad. :(
Tror jag ska spara mina semesterdagar när jag börjar jobba och ta ut dem i december! Bara för att vara hemma och ha tid att fira jul ordentligt liksom! Ååh. Det vill jag! På riktigt! Oo

Kommentarer
Postat av: emma

Vart är ni ute och går i mörkret? :)



Nej jag tror inte det, dom är nog för små på hans dagis :( Men Theas dagis brukar ha, så dit kan vi ju fara och kika! :)

2011-11-29 @ 10:19:49
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0