Vad är väl ett namn

I lördags var vi bjudna på Kerstins namngivningsceremoni! :)


Josefin och Håkan hade skrivit ihop en jättefin text om lillasyster,
som sov så himla snällt hela dagen ^^


Och Hardy var stilig dagen till ära! :)


Sen såg vi som sagt Breaking Dawn på bio. Självklart tyckte jag att den var bra eftersom jag är lite smyg(?)twilightnörd. ;P
Men ska man vara sån, så är det faktiskt iiiinte hög kvalité på skådespeleriet i de där filmerna!
Och så är jag sur på dem. Eftersom del 2 redan är inspelad men de vägrar släppa den förrän nästa jul!
SÅ. Sniket.
><


Idag har jag bara suttit vid datorn och gjort plugg. Sjukt ont i axlarna.
Och det är väl det enda jag kommer göra i 3 veckor framåt.
Yay.
Och inte blir det nån snö heller.
Och ingen julstämning säkert.
Suck.

Nä, idag är jag en liten suring. ><

Kan det ha med att göra att jag påbörjade sockeravgiftning idag?
Heh.
3 veckor utan socker är planen. Inte för att jag har nån ork att banta, bara för att jag behöver seriös avgiftning!
Sammanfaller mycket fint med 3 veckors tentaplugg.
Kuuuul!
><

Kommentarer
Postat av: Josefin

Åh! Kan du inte maila dom där bilderna till mig? Jättefina!

2011-11-24 @ 12:05:29
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0