Bäbis!!

 

Igår hälsade vi på lillElsa och hennes föräldrar igen. Fortfarande lika iiiiiih liiiiiten! ^^ ^^

Haha ;P

Nä, hon har ju växt massor! En hel månad gammal också! :)

 


Förövrigt kommer jag inom snar framtid flytta ut på landet.


Nä, så klart inte. Men jag är SÅ JÄVLA LESS på att det ALLTID är nån form av traktor/lastbil/sopbil/maskin/hantverkare/tryckluftsborr osv. som lever om här utanför!!!!

><

 

Men förutom okontrollerbara aggressioner mot maskiner i kvarteret är dock allting ganska bra. För bra even, min hjärna håller typ på att sprängas av allt jag vill göra! Oo

Alltså inte måste för en gångs skull, utan vill!

Har världens megakreativitets-il så jag vill pyssla och greja med en massa saker hela tiden, men jag är väldigt peppad på utbildningen nu också så jag kan inte påstå att det känns jobbigt att fara på praktik hela dagarna (snarare kul), och det känns nästan bara roligt att läsa på och plugga och lära sig saker, och vara med Hardy vill jag ju alltid, och hinna umgås med Alexander och dessutom hinna träffa vänner och kanske få sova ibland.. Vet inte hur jag ska få in allt på dygnets 24 timmar, eller veckans 168 för den delen.

Men det är ju som inte synd om mig eftersom det bara är en massa roliga saker som krockar!

Får väl stå ut på nåt sätt ;P

 

Just nu är Alexander ute och målar bräderna till förrådet som aldrig nånsin kommer bli klart. Oo

Ja, det finns ju alltid sånt där tråkigt som måste göras också.

Suck.


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Jag känner igen det där.

Mitt nya projekt som jag skulle vilja lägga till i ett redan pressat schema är att skriva en bok tillsammans med en annan tjej. Eller hon får skriva tror jagh. Jag ska illsutrera. Men ack, det går nog inte ihop.

Men länge leve kreativiteten!

2011-10-03 @ 18:57:04
Postat av: saralovisa

Jag känner igen det där.

Mitt nya projekt som jag skulle vilja lägga till i ett redan pressat schema är att skriva en bok tillsammans med en annan tjej. Eller hon får skriva tror jag. Jag ska illustrera. Men ack, det går nog inte ihop.

Men länge leve kreativiteten!

2011-10-03 @ 18:57:13
Postat av: Josefin

Jo, jag kände i efterhand att jag borde ha gjort det. Fick förvärkar hela kvällen och natten. Varför lät jag inte Håkan handla och varför var jag ute med Henry?

Vad duktiga ni är som fortsätter kämpa på med förrådet. Förstår irritationen över alla fordon som stör. När blir det klart utanför er egentligen? Känns som att dom hållt på forever.

2011-10-04 @ 11:25:34
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: emma

vad kul att du är peppad på skolan! :) hoppas det håller i sig! det är väl praktiken som gjort dig peppad säkert :)



och iiiih hon är för söt den där lilla bebisen :) vill ha en, vill haaa eeeen! :D

2011-10-04 @ 23:09:29
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0