Bildz zzz

Har inte varit så bra på att uppdatera lately. Skyller på praktiken. Blir så trött!
Har även gått upp mina sedvanliga praktik-kilon. ><
Också relaterat till trötthet, tänker att jag får ju lite mer energi om jag äter en massa. (+ orken att stå emot sockersug minskar drastiskt Oo)

Har inte nåt sådär superintressant att skriva nu heller, men slänger upp lite bilder från senaste tiden som inte har fått komma upp hittills!

En dag lyxade vi till det lite och åt tacobuffé!
Mmm-m!

 

(Är fast i Wordfeud som alla andra)
Min telefon var lite sugen på kakor? Oo

 

Jassi hälsade på och vi fick vinka av henne,
stupid Linköping! >< ><



Jordnöts-kladdkaka-med-center ^^


Hardy fick också smaka! ^^


Vi har även hunnit vara förbi på Leo's!



(En aning trött efter all lekning!)

 

Och så har det ju kommit en ny liten tös till världen!
Kerstin Nilsson, lillasyster till Hardys kompis Henry! :)

 

Nyblivna föräldrar för andra gången! :D

 

Och så har vår lönn helt klart konstaterat att nu är det fan höst!!


Kommentarer
Postat av: emma

haha och vem är det som leder i spelet då din telefon är sugen på kakor? ;)

2011-10-18 @ 19:20:18
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0