Grey's ja!


Men herregud!
Hade ju helt missat att Grey's Anatomy har dragit igång! :O Blev helt chockad när jag såg att säsongspremiären skulle gå på tv ikväll! Haha!
Dock var det faktiskt sjukt skönt att ha svenska subtitles för en gångs skull. Slippa lyssna så noga! :P
Men nu ligger alla tillgängliga avsnitt i µtorrent och laddar. Kan aldrig hålla mig :]

Imorrn får jag helg! 3-dagarshelg! Inte fy skam!
^^
Inte för att jag har nåt emot att vara på praktiken egentligen.
Bara att stiga upp 05:00 på morgonen! ><

Kommentarer
Postat av: Josefin

Äsch! Den där bilden avslöjar ju att hon kommer behålla bebben. Jag trodde det skulle bli abort. ;) Jag måste skynda mig och se längre.

2011-10-07 @ 07:20:31
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0