Första avsnittet av nya 2½ men!

(Går visst inte att bädda in helt plötsligt)

Inte alls så dåligt som jag hade trott faktiskt!

Rätt skönt att bli av med Charlie när jag tänker efter... det har ju i princip BARA varit fylle- och drogskämt senaste avsnitten. Rätt less!

Inte för att det är en serie jag direkt följer, men det är en av de där "bara skiiiit på tv men det är ju i alla fall [insert name] på 6an". Sånt som i alla fall går att se på!
En riktig old faithful-serie dessutom, den går ju JÄMT!
Så, skönt att den (hittills) verkar gå att se på i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Josefin

Nej. Jag frågade efter svart tillslut och då sa dom att den inte brukar sälja så dom köper inte hem den. Märkligt! Det är ju bästa färgen näst vit möjligtvis. Men jag fick beställa så dom köpte hem särskilt åt mig utan att det kostade extra. Tur jag frågade.

2011-09-22 @ 09:08:00
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com
Postat av: saralovisa

2 1/2 men.

WTF??!!!

Haha Malin, man blir fan inte bra i huvudet av att se den serien!



Haha nemen han är ju kanske den mysigaste passionerade svenssons någonsin. Tänker mig att det skulle vara rätt intressanta debatter vid köksbordet om bröstpump och frierier i tv under valtider! ;)

Men högst slår nog ändå Mattis, mums vilken man!

2011-09-24 @ 09:47:47
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0