Men det ska då alltid vara...

Önskar att jag kunde vara en sån som antingen kunde äta vad jag ville, eller en sån som bara liksom råkar välja för lite kalorier per dag så jag går ner ändå, eller en sån som bara tränar hela tiden och förbränner allt!
Alltså inte så att jag har gett upp nu igen, men efter att jag slutade gå på VLC-dieten har jag känt mig så ofokuserad. Inte omotiverad men ofokuserad. Först ville jag bara njuta av att äta igen. Men nu vill jag känna den där sköna känslan av att man går ner i vikt igen. Men jag har ingen plan, och ingen direkt ork att ordna en. Vill bara vara och slippa tänka på vikt! Men problemet är ju att jag alltid väljer fel saker om jag inte ska tänka. Och jag gillar ju faktiskt att träna nuförtiden och vill gärna göra det ofta, men om man inte bestämmer sig och bestämmer specifika tider man ska träna blir det ju aldrig av eftersom man alltid har hundra andra saker att göra!
Ah, vilket whine.
Men det är bara så frustrerande!
><

Jägarna 2 på bio ikväll. Riktigt bra! Och hemsk, som förväntat.

Redovisningsseminarium på torsdag, mindre tenta på fredag och praktiken börjar på måndag. Börjar känna lite stress!
Men det ska nog gå bra.
Hoppas jag Oo

Kommentarer
Postat av: Josefin

Ja, att det ska vara så JOBBIGT att hålla en normal vikt. Jag lider med dig. Snart är jag där själv och måste börja tänka på allt man äter igen. suck Jag gruvar redan.

2011-09-20 @ 11:22:02
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0