Sockerfritt

Åh hjälp..
Vart så sugen på att prova sockerfritt godis (framförallt sjukt sugen på choklad ikväll), eftersom sockerfri dricka funkar så bra.
Men alltså, sötningsmedelsproppad cola + sötningsmedelsproppad choklad + sötningsmedelsproppade gelegodisar = MAGE I UPPROR!
Hah
Plus att jag var tvungen att prova ett (som blev kanske fem.. sex, sju, åtta.. äh, tio kanske) chips från nya mysmatchen. (Sourcream & italian cheese FTW!!)
Uäk.

Nu blir det sova i fosterställning. Haha :P
Men! Ingen väckarklocka imorrn!! Sweet relief!
Nog för att jag bara har behövt stiga upp på väckarklockan 2 gånger den här första veckan, men ÄNDÅ! Man  uppskattar inte att slippa den förrän man måste dras med den! Oo

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Josefin

Tack! Jag har dreglat på syskontröjor och bodies, men dom är ju snordyra nya så jag tänkte jag kunde prova göra egna och det var lättare än jag trodde. Tricket är väl att ha bra textilpennor. Inte gamla slöa pennor jag testat tidigare hos andra.

2011-09-11 @ 00:17:44
URL: http://josefinsblogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0