Gey's anatomy

Alltså, jag gillar Grey's Anatomy, har följt det sen början, vissa plots är bättre än andra osv osv.
Men seriöst vad de verkar ha slut på idéer!!

Typ, Mark & Lexie: på av på av på av på, nej vänta, av fast ändå på, fast av, eller?
(jaa, stackars lilla Lexie som får ha sex med Alex, Mark OCH Jackson! Boohoo! ><)
Och Cristina? Gravid och ångestar över att hon vill göra abort men killen vill ha kvar det? Igen??
Seriously!
><
Och förlåt, men jag orkar inte bry mig om Bailey's love life! Är less på att hon bara är awkward och gråter och är känslig hela tiden, hon ska vara the Nazi ffs! Det var gulligt alldeles i början när Ben raggade på henne och hon var som förvirrad och det var nytt, men give it a rest nu! Ge mig the Nazi tillbaka! Tycker hon har blivit alldeles för mycket "ägd" på senaste tiden.

Oh well.
Lär ju fortsätta kolla hursomhelst :P
(Fast inte om Meredith slutar! Herregud)

Åh, jag saknar Addison också. Gillade alltid henne!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Addison kan du se i Private practice. Hon har en helt egen serie som startar där hon lämnade Greys och flyttade till L.A :))

2012-02-18 @ 23:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0