Lyckligness

Mimmi: Det var inget jättespännande jag var lycklig över, bara det att jag hade missat datumet för att ansöka om att få vara i Umeå på nästa praktik eftersom jag har barn, och jag var rädd att jag skulle behöva hamna i Lycksele eller Skellefteå i 5 veckor! Men fick precis besked att jag får vara på NUS! Och som grädden på moset fick jag en placering på ett äldreboende här på Mariehem för nästa 5 veckor! (hade kunnat hamna varsomhelst i Umeå kommun)
Sjukt glad blev jag för det i alla fall! :D

Här får ni lite mer sjuksköterskerelaterat för att kompensera för att jag har blivit så dålig på att blogga:

 

Vet att internet svämmar över av såna här nuförtiden, men vissa är ju ändå rätt roliga ^^

 

In other news har jag lyckats tappa mobilen ner i toalettstolen! (jag stänger ALLTID locket, men den enda fakking gången jag inte gör det vad tror ni händer???!!!)

Den funkade några timmar efteråt, men nu verkar den ha gett upp helt.

Har provat att torka den på alla möjliga sätt, men det är väl nån kortis.

Såå.. hejdå minst 3000 spänn! Yay.

Men hej ny telefon! Yay! :D

 

Hehe. Man ska vara positiv!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Svinbra! :)

2012-02-23 @ 18:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0