Say hello to my little friend

 

Det bidde en Xperia Ray!

Var sugen på den när den lanserades för de pratade om att det var en sån flashig kamera på den, men nu var det mycket för att den var en av de billigaste!

Haha ;P

Men den är riktigt nice! Mycket mindre än min förra (Samsung Galaxy S), och det är faktiskt skönt! Känner inte att jag behöver nån megaskärm. (Däremot vill jag ha en iPad... fyller år 1a juli... bara så ni vet... blinkblinkblink)

Och framförallt är det skönt med en helt ny, o-laggig telefon!

Fast det var mitt eget fel att Samsungen laggade så mycket för jag uppdaterade den aldrig. Men det ska jag se till att vara duktig på nu!

 

Hursomhelst.

Himla kul att ha en ny leksak i alla fall ^^

Mindre kul med hålet i plånboken förstås, men jag pallade bara inte att vara utan telefon. Tror jag överlevde i typ 12 timmar, sen var paniken ett faktum :P Tragiskt men sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0