Annalkande




Ja, men vilken normal exempeltext!
Oo


(100% plugg is on)

Kommentarer
Postat av: saralovisa

Haha det kändes som rent ordbajs!



jag har läst på massor om 5-minuters metoden och om "sova hela natten".



5 minuters metoden går så rakt emot allt jag känner och tror på så det ligger allra sist på testa-listan. Det känns säkert rätt för vissa men för mig tar det tvärstopp!

Om jag lyckas få kroppen i trim och laddar mentalt kanske det blir att köra "sova hela natten". Men jag är rädd att jag ska bryta ihop, big time!



Jag håller på att bli knäpp!

2012-01-12 @ 10:58:42
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Dom fins i sverige! Alfons fick den i ett 4 pack av sin faster;)



Jasså? Åh vadå för tröja? Han använder både och, men mycket bodys så jag hittat så många fina! Haha

2012-01-14 @ 20:29:53
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0