Att vara mamma igen

Haha ja det känns konstigt, idag började Alexander jobba men Hardy kan inte börja på förskolan förrän på onsdag för de håller på med några ombyggnationer, så idag är det bara jag och stjärnan!
Har hunnit panika över att vi kommer ha tråkigt och måste hitta på nåt redan, och vi har bara varit vakna i typ 2 timmar! :P
Nu ångestar jag bara över att vi måste gå ut och leka i snön (barn ska ha frisk luft!!) men jag är inte alls sugen. Vill vara inne och mysa! Men det vill aldrig unge herrn. Förutom när han har typ 40 graders feber :P
Så det är bara att rycka upp sig och klä på sig! Brr.

Nu låter det kanske som att jag inte har varit nånting med Hardy på senaste halvåret, men det har jag ju! Bara det att Alexander typ alltid har varit hemma och kunnat busa med Hardy när jag behöver göra en massa annat!
Så jag känner stressen över att bara sitta hemma utan att kunna uträtta nånting! :P
Har i och för sig hunnit slänga in en tvättmaskin än så länge! Nice!
Dock behöver jag framförallt plugga, men det är nog ett skämt att ens försöka sig på. Suck. (creds till alla mammor som pluggar och är mammalediga samtidigt! Hur nu sånt går till Oo)

Snowraceraction idag också kanske?
(förresten, är det bara jag som egentligen kallar såna där för bob?!)


Kommentarer
Postat av: bella

klart det heter bob!!

2012-01-09 @ 23:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0