Så MÄTT

Åh, alltid kul när man sitter och småångestar över hur mycket godis man har lyckats trycka på en kväll och samtidigt går in och läser om Sara's as-tränings-pepp! Haha! ;P

Känner att jag borde rycka upp mig!
Tränade dock i tisdags, "promenerade" på crosstrainern i onsdags, skottade snö och pulsade i snö i torsdags och fredags (tyckte jag fick räcka ><).
Men jag är en sån där typisk "nu är det helg nu får man unna sig"-person, och så går det till överdrift och så blir det bara bajs! Bajs.
Måste på nåt sätt lära mig köpa mindre godis!!
Har som kommit till en understanding med mig själv att jag måste satsa på träning snarare än bantning och att en godisdag i veckan kan jag unna mig. Men om man köper godis på fredag och inte kan bestämma sig för vad man vill ha och slutar med att köpa så mycket att man kan moffa både fredag och lördag och ändå ha kvar på söndag (och ibland även måndag) blir det liksom inte helt rätt.. ><
Dåligt!

På tal om att träna?


Men men.
Det där får vi ta tag i imorgon! Nu vill jag sova -_-

Äntligen fixat minneskort (tack mamma <3) till min AZM kamera jag fick i julklapp av Alexander (<3<3<3) men nu har jag suttit och pillat med den så mycket att batteriet tog slut!
Men imorrn är det säkert färdigladdat så då kan jag lägga upp lite fina bilder!

Godnattsies!
^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0