Wonewy

Ååh, det är så tråkigt att Alexander jobbar så dumma tider. Tycker inte om att få sitta ensam såhär på kvällarna! :(
(Alltså inte för att jag är mörkrädd!)
Gör mig bara sad att vi tappar en massa timmar att umgås eftersom han måste sova så tidigt!
:(

Jaja, jag vet, det är massa folk som har det mycket värre och har distansförhållanden och grejer ><
Men lite whine har väl aldrig skadat?
Man kan ju se det som att det är lite gulligt att efter 4,5 år tillsammans vill jag fortfarande vara med Alexander every minute of every day! <3
Hehe :)
Okej, ibland är det väl skönt att vara ensam också. Men eftersom vi har lillmonstret tycker jag aldrig att man hinner bli "less" på varann längre!

Nä, nu längtar jag till helgen!


Gullegull!


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Gnäll så mycket du vill! Sånt där är skitjobbigt! jag tror inte att man saknar sin partner mer för att man tänker på att andra har det värre. Så gnäll och sakna!;)



Jag tycker faktiskt att det är hundra gånger godare an vanliga pannkakor. Kanske är jag knäpp men jag tycker inte att det smakar ägg nånstans alls. Det bästa av allt är att jag slipper få ont i magen efteråt som jag får i vanliga fall. Nej jisses, dessa huskplättar är min räddning i pannkaksvärlden:)

2012-01-26 @ 21:21:10
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0