School's... in

Ja, första dagen på termin 3 idag.
Känns bra.
Faktiskt! När jag hoppade av för hundra år sen fick jag bara såna där ångestrysningar av Vårdvetarhuset och Universitetet som man fick av sin högstadieskola när man gick förbi där... om nån vet vad jag menar? :P
Men nu känns det som bara positivt.
Bra vibrationer, typ!
Och då är det ju så himla mycket roligare!! :D

Blev dock sjuukt trött mot slutet av dagen. Hade jag blundat hade jag somnat, helt seriöst! Sittandes!
Men det blir ju så när man liksom sitter stilla en hel dag. Visst, man försöker röra på sig på rasterna och så men det räcker som inte.
Långa dagar och eftermiddagsföreläsningar sux cox helt enkelt!
I vanliga fall hade jag försökt motverka tröttheten med cola och godis, men det går ju inte för sig nu.
Speaking of, så gick jag bara ner 1,4 kg den här veckan. Crap!
(Jaa, jag vet att det är bra, men lite svårt att inte bli besviken med tanke på förra veckans invägning!)

Men men.
Det är en dag imorgon också! (/har inget mer att svamla om)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: emma

ja jag har också rätt bra vibrationer inför den här terminen faktist! kändes inte så farligt att börja! :)



och angående din viktminskning så är det ju oftast så vecka två! hang in there!

2011-09-06 @ 10:31:43
URL: http://emmaishemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0